CYDR 700
Projekt etykiet oraz trójpaka dla Cydru Lubelskiego, który postanowił wypuścić na rynek limitowaną edycję młodego niefiltrowanego cydru z okazji obchodów 700-lecia Lublina. Jubileuszowy napój jest sprzedawany w formie trójpaków, a jego oprawa graficzna miała łączyć w sobie elementy jubileuszu miasta oraz estetyki bliskiej marki Cydru Lubelskiego. Jako tło dla etykiet oraz trójpaka postanowiliśmy wykorzystać miedzioryt Hogenberga i Brauna z 1618 roku, który jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych panoram Lublina. Każda butelka w trójpaku jest inna i po postawieniu ich obok siebie razem tworzą jedną grafikę. Co więcej w tle etykiety widoczny jest delikatny zarys cyfry 7, 0 i 0, które razem tworzą liczbę 700. Krawatka etykiet ozdobiona jest wizerunkiem najstarszej zachowanej pieczęci Lublina z 1401 roku. Zarówno etykiety jak i trójpak wykończone są złotymi dodatkami.